Nya vecka - nya tag!

Nu är det måndag igen. :D Förra veckan gick hur bra som helst.
Läraren skickade tillbaka mina skrivuppgifter med några kommentarer.
Kändes skitbra när jag läste igenom det. I helhet fick jag ett starkt G+. :)
Fan vad bra. :)
Har inte fått svar om mitt argument än men det kommer väl med tiden antar jag... :)
Denna vecka ska jag fortsätta kämpa på.
Förhoppningsvis kommer Janusz hem denna veckan också.
Jag är helt förberedd på allt. Tror jag :P
Idag har jag städat, varit i affären, på banken, postat brev, fixat o donat här hemma och betalt räkningarna...
Fy fan vad flitig jag varit. :P
Vattengubben har varit här och bytat avloppsrören så nu är allt fungerande.
Nu är det nog dags för en dusch och sen blir det till att fortsätta plugga... :D

Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback