En riktig liten plugghäst!

I måndags började man plugga ju och inte för att skryta eller så man jag är fan bäst. Jag har verkligen lyckats göra någonting bra här i livet och när jag till och med tar tag i skolan igen då är jag fan bäst! Det här med distansutbildning det är rätt ut sagt skitbra. Man kan plugga och göra vad man vill utan att gå till skolan. I like that very much... :D Helt underbart. Nu är det jag, böckerna och min dator som gäller. Jag är så taggad för detta så det är sjukt.
Igår var jag i halmstad, gick på shoppingrunda. Hittade mycket men köpte ingenting. På väg hem igen köpte jag däremot massa mat så nu är både kylen, frysen och skafferiet fulla med mat. Idag har jag suttit med skolböckarna hela dagen. Pluggandet blir faktiskt mycket roligare när man slipper vara i skolan...
Imorgon ska jag åka iväg en snabb runda på dagen och sen ska jag ta tag i svenskaböckerna igen. Fan vilken plugghäst jag blivit. Snart är det fredag och då ska allt vara inne och närvarouppgifterna ska göras...  Go for it, give it to me säger jag bara...

Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback