Dagens outfit. :) idag satt man först och ...

dsc01925 (MMS)

Dagens outfit. :) idag satt man först och pluggade men sen kände jag för att hitta på något så jag körde hem till farfar och hälsade på dom. Fast där orkade man inte vara en längre tid så sen stack man och överraskade Arta i salongen och åkte sedan hem till henne och där spenderade man hela kvällen. Ett livet ryck fick oss att köra till falkenberg och sedan tillbaka. Haha vilken grej. Måste köra hem oftare till den bruden alltså. Imorgon kommer rörmockaren och ska laga något under vasken tidigt som fan säkert så det är bäst att vara uppe med tuppen imorgon. Eller ja senare idag. Sen väntar massa pluggande och lite städning ska jag nog också lyckas klämma in. Och så ska man till halmstad för att ta en fika med mia. Och så kommer Tomek hit för en inspektion. Usch det blev en fullspäckad dag.:) bäst att gå och sova nu då. Ännu en gång har man fått höra att janusz kommer på måndag. Hmm återstår att se. Nu ska jag inte hoppas och vänta något mer. Han kommer när han kommer punkt slut. Jag kommer bli tokig annars. Ha de gött! Sov gott för det ska jag.


Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback