Veckorna går fort.

Tiden går fort och dagarna på flyger iväg. Var fan tar all tid vägen???
Teoriprovet i Svenska A gick bra och jag fick G. :D
Efter betygsamtalet blev det också fastställt att jag blev godkänd i hela kursen.. Yes!
Det var inte långt ifrån ett VG men jag är lika glad för ett G och är inte det minsta ledsen
eller förbannad över att det inte blev ett VG.
Nu har man börjat på Svenska B, bara till att kämpa och ta sig igenom det också.
Första veckan är snart över. Bara 4 kvar. :D
Jag hinner göra så mycket utöver skolarbetena. Har nog äntligen lärt mig hur jag ska lägga upp allt för att få det utspritt och hinna med så mycket mera än att bara sitta vid datorn och skriva eller läsa i böckerna.

Things are getting better and better.... :D

Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback