Mitt livs skönaste köp!

Idag efter jag varit och besiktigat bilen som för den delen gick igenom felfritt
skulle jag bara inom affären och köpa mjölk.
Eftersom lidl låg närmast och där troligen inte var lika mycket folk som på willys gick jag in där.
När man gick där i gångarna fick jag syn på den.
Mattan som skulle förvandla det tråkiga badkaret till ett lyxigt bubbelbad.
399:- fattigare men en matta rikare körde jag hem för att prova och gud!
Vilken grej alltså!
Ville knappt gå upp ur badkaret.
Den är helt klart värd varenda krona och även om den skulle kostat mer hade jag köpt den.
Nu kommer jag bubbelbada varje dag och spendera den mesta tiden av dagarna i badrummet. :P

Imorgon ska janusz prova den och sen kommer det bli hård konkurrens om vem tur det är bada...



Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback