Äntligen!!!! Idag är dagen kommen! Dagen m...

dsc01982 (MMS)

Äntligen!!!! Idag är dagen kommen! Dagen många väntat på. Nästan 6 månader rättare sagt. Tror nog många är glada men gladast utav alla är nog jag. Äntligen ska janusz komma hem. <3 oj oj det betyder att jag måste snabba mig lite med att få färdigt allt så allt är perfekt tills han kommer hem. Vet inte om det blir i natt eller imorgon men det spelar ingen större roll. Så länge han kommer hem så är jag glad. Nu är det städning och sånt som ska göras. Varenda liten millimeter ska städas. Men först måste jag lämna svärfar på flygplatsen. Fullt upp idag då med andra ord. Plugga finns det inte tid för idag. Får bli imorgon och resten av veckan. :) Pikus måste badas och göras riktigt fin inför husses hemkomst. Alla är vi glada. :)


Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback