Veckan är slut och allt rullar på

Denna veckan har varit helt perfekt. Janusz kom äntligen hem.
Han tyckte lägenheten var skitbra och fin och jag var skitglad.
Skolan har varit lite klurig denna veckan men det var bara att fundera ut
vad man skulle göra och sen blev det bra det med.
Försäkringsbolaget ringde om bokade in en tid för lagning nästa vecka.
Kort därefter ringde telefonen igen och då var det visst en chans till att få jobb.
Hur kan allt bara komma på en dag.
Nu ska man provjobba nästa vecka och jag hoppas det går bra.
Sen blir det till att planera sina dagar för att plugga, jobba och sköta allt här hemma och så kommer inte bli lätt. Men det kommer nog gå bra det med.... :D
Nästa vecka kommer de sista tillbaka.
Sen ska Janusz och Pawel börja läsa svenska.
Jag har som en hönsmamma redan köpt allt de behöver så det är bara för dem att åka ner och anmäla sig.
I onsdags så hade vi en liten fest här hemma och jag gjorde kålpudding och tårta till 12 personer.
Hade ju lovat Lotta kålpudding men så var hon sugen på smörgåstårta och det är ju bara en grej jag inte pallar hålla på med så jag gjorde en jordgubbstårta.
Snacka om världens bästa födelsedag.
Säsongen tar slut, man får kålpudding och tårta och har kul.
Helt perfekt och det blev mycket över.
Men alla tyckte det var jättegott. :D


Jag fick en ny telefon av Janusz för nu har jag ju bevisat att jag verkligen kan ha en telefon i ett helt år.
Jag fick en Sony ericsson u10i. Skitfin.


Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback