Long time ago..

Det var ju inte igår man skrev här... Svenska B förtsätterr och det är en kurs som dock inte är att leka med... Näst sista veckan nu, nästa vecka är det slutprov och sen är den äntligen över. Svenska A var ju mycket roligare än denna i alla fall. Var inne på vuxenutbildningen förra veckan och ändrade min ansökan om fortsatta kurser. Efter svenskan drar man igång med engelska A och sen samhälle A. 
Biljetten till Polen är bokad! Vi åker den 15 december och kommer tillbaka den 9 januari. Under tiden i Polen måste jag fortsätta med studierna men det är ju engelska då så det blir nog inte så farligt. På nyårsafton har jag slutprovet i engelska. Snacka om att man har något att fira för sen... Ett perfekt avslut på året...
Nej nu måste jag gå och fortsätta boken som jag ska lämna in en bokredovisning för denna veckan...  :D
Bye bye fo now.

Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback