Ingen bra dag idag...

Dagen har bara bestått att trötthet och har absolut inte haft lust och ork för något.

Jag borde ha jobbat med skoluppgifterna som ska vara färdiga tills på fredag och jag började,
men det tog inte lång tid förrän jag tröttnade och hittade något annat roligare att göra.
Bokrecensioner är bara det tråkigaste jag vet.
Fick svar om förra veckans uppgifter.
Jag har länge gått och väntat på att jag ska få ett mail om den,
och att jag skulle få göra en komplettering, men nej,
ett VG blev det och den var hur bra som helst.
Fan vad jag är bra!!!

Hur som helst så fick jag lite gjort under dagen så det är inte så mycket kvar nu.
Imorgon ska jag tvinga och misshandla mig själv till att bara göra skolarbetet
så jag blir färdig någon gång...



Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback