Polen here I come! :P

Yes!
Nu är det mindre än ett dygn kvar till i lättar ankaret.
All min längtan och lust har äntligen fått sitt pris.
Imorgon kör vi!
Idag har jag varit och köpt det sista inför resan; godis till barnen, present till svärmor och lite smink...
Nu har Victoria suttit och väntat på oss i nästan ett år så vi lär få ett glatt välkomnande...
Det viktigaste är nog inte vi utan Pikus.
Det är honom alla väntar på mest..
Sist var han så liten och nu är han stor men fortfarande liten.
Jag längtar till jag kommer ner till Krakow och får träffa min ögonsten Brutus.
Ska åka och köpa ett riktigt stort och fint ben till honom när jag kommer ner...
Allt är packat och bara väskan med kläderna väger 51kg.
Lär räcka ett tag i alla fall.
Imorgon kl typ 16 kör vi härifrån Getinge, kl 22 går båten från Ystad,
7 är den framme i swinoujscie (hm stavas det så?)
Sen är det väl en typ 70-80 mil körning tills man är framme.
Samma visa varje år och resan är väl värd sin tid.
Imorgon ska jag fixa det absolut sista och sen är det bara att göra
som jag alltid gör: Hoppas att man inte glömt något viktigt...
Allt för att klara av skolan är med, bara datorn som ska packas ner.
Har jag klarat mig de andra åren kommer jag nog klara mig nu med..
Detta året blir det mer utmanande att hinna med allt tack vare skolan men det blir en utmaning att ta itu med...
Nästa gång är jag förhoppningsvis i Polen... :D

Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback