Äntligen!

Äntligen helg! Första veckan i engelska A är avklarad. :)
I Veckans uppgift fick jag 63 rätt av 64. MVG!!!  :D
Efter mitt betygsamtal med läraren i Svenska B resulterade att jag blev godkänd i kursen, så skönt!
Nu ska jag fortsätta att kämpa med engelskan och förhoppningsvis få ett bra slutbetyg.
Nu är det bara 11 dagar kvar till vi ska åka!  Yes jag riktigt längtar!
Synd att det är så mycket som måste göras innan, När ska jag få tid att packa?
Hmm, jag ska nog hitta en lucka någonstans.
I onsdags var jag i Halmstad och åt lunch med Danijela som jag inte träffat på typ 8 år kom vi fram till.
Riktigt roligt var det.
Nästa vecka blir det en norgetur, en runda till källunga, kanske en sväng till skåne och ja listan är lång.
Nej nu ska jag nog gå en sväng och kolla läget i soffan... :D

Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback