Vem är din förebild???


Försök göra detta utan att fuska...
 
Scrolla inte ner förrän du gjort testet, du kommer att bli förvånad!
 
Ta fram en kalkylator (Din dator har en).
 
1)  Välj din favoritsiffra mellan 1-9. 
2)  Multiplicera med 3

3)  Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen (Jag väntar medan du tar fram kalkylatorn...)
4)  Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.
 
5)  Lägg ihop siffrorna.

 
Scrolla nu ner...

 
 
 
 
 
Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför:

 
 

1. Einstein
 

2. Nelson Mandela
 

3. Abraham Lincoln
 

4. Helen Keller
  

5. Bill Gates
 

6. Gandhi
 

7. George Clooney
 

8. Thomas Edison
 

9. Madeleine Kihlberg   (just det, thats me!)
 

10. Abraham Lincoln
 

Jag vet... Jag har den effekten på folk... En dag kan du också bli som jag... :-) Tro mej! 


 
 
 
P.S. Sluta byta siffra. Jag är din idol. Lev med det!!! 

Kommentarer
Postat av: Ali

Jag vet att det bara är att inse att du är idolen, testade förut att byta siffror och gör det inte en gång till, hahahaha Den är så bra och jag blir så ARG, när det kommer sådana klurigheter, (jag är väl för dum!)

Ha en fin dag!

Kram Ali

2009-03-04 @ 18:28:12
URL: http://alibengali.bloggspace.se

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback