Mera bröllosfest!


















Lurad!

Efter klockan 24 på bröllopsdagen var det dags för lek.
Jag visste inte vad det handlade om men jag blev tvingad att vara med!
Jag fattade inte ett skit av vad man skulle göra men tina översatte vad han sa:

  - Man ska man gå runt bruden och när musiken slutar ska du fånga strumpebandet som hon kastar upp i luften.
OCH DU MÅSTE TA DEN!

Visst jag gick runt och när musiken slutade sprang jag och slängde mig för att fånga den.
Och fångade den gjorde jag!
Skitglad ställer jag mig upp.
När jag springer till Janusz och visar att jag vann säger han bara:

-Åh nej vad har du gjort!

Och sen fick jag veta den riktiga sanningen.

Nu var han tvungen att göra likadant fast med brudgummens slips.
Och han fångade den den.
Sen var vi tvugna att dansa och pussas i ca 15 minuter mitt på golvet omringade
av alla polacker som klappade och såg på.

Tack Tina!
Du får tillbaka.
Tro mig!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback