Det är nog dags att börja tänka lite!

Nu har jag fått det bekräftat! Jenny har börjat på komvux.
Och hon verkar verkligen vara seriös inom sitt nytänkande.

NU SKA HON BLI NÅGOT PÅ RIKTIGT!

Och jag som sa att jag skulle börja när jag blev i hennes ålder!
Men det skiljer ju bara ett år då på oss, så det är ju inte långt kvar!

Det är nog dags att börja tänka om lite nu och börja tänka på vad fan jag ska göra med mitt liv!!!
Okej att jag gjorde en tabbe att hoppa av gymnasiet, eller nej jag hoppade ju av TVÅ gånger.
Vad fan tänkte jag på egentligen!!!

Men allt går att bota!
Bättre sent än aldrig!
Man har hela livet på sig, men livet är kort så vänta inte för länge...

Vi får se hur det blir men nu har jag nog lärt mig en läxa!
Måste nog börja ta tag i grejer som gått förlorat tidigare.



Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback