Körning i snön!

Jag har precis varit ute och kört på vintervägarna.
Inte ens motorvägen var plogad nästan.
Riktigt äckligt att köra var det.
Men jag var tvungen att lämna av några i Halmstad
och på vägen tillbaka köpa ramlösa.
Eftersom jag inte hade dubbdäck på min bil så fick jag låna mareks bil.
Och han följde med som stöd också.
I början gick det inte fort, runt ca 50 men efter ca 5 km
 märkte jag att man kunde gasa på ganska bra.
Bilen fick sladd lite då och då men det var ju bara kul att det hände någonting.


Hoppas snön är kvar imorgon när jag vaknar så jag kan köra och leka lite på området.
Och kanske bygga en snögubbe också.






Kommentarer
Postat av: Hannah

Söt blogg :)



har du inte mycket bra & nytt att lyssna på ?

Jag har börjat lägga in lite av den musik jag lyssnar på förtillfället, kanske nått av det faller dig i smaken :)



Ha det fint.



HH

2009-02-22 @ 13:41:57
URL: http://haslams.blogg.se/

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback