Alla Hjärtans Dag!

Imorgon är det alla hjärtans dag!
Spännande!
Undrar vad jag får....
Tänk om jag inte får något.
Jo det är klart jag får något.



Hoppas alla får en bra alla hjärtans dag!

Slänger in en dikt också!


Dina vackra ögon tindrar som stjärnorna,
på jordens svarta valv, under nattens hemligheter.
Din utstrålning ger liv åt allt som en gång varit dött,
livet som uppstår söker sig till dina vackra händer,
och allt förvandlas till ett enda liv.

Någonstans långt, långt ute i universums mörka vrå,
finns någon som älskar dig!
Dess liv och skepnad, kan bara uppenbaras genom en handrörelse,
som visar vägen till kärlekens oändliga lidelse.

Hjärtat bultar på det ensamma livet ute i univerums mörka vrå,
väntar på sitt svar från din ljuva och vackra röst!
Ditt söta, vackra ansikte förvandlas till strålar
som lyser upp natten och dess onda tillhygge.

Allt liv sträcker sig efter dig,
medan livet ute i universum mörka vrå slocknar
och dör i sitt eget mörka liv.

Livet lämnar kvar tre ord som alltid kommer att härska i evighetens tomma rum.
TRO! HOPP!! KÄRLEK!!!





Kommentarer

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-post: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress/URL:

Vad har du på hjärtat!:

Trackback